neasnea

Alla inlägg under augusti 2012

Av CheyenNea - 10 augusti 2012 15:31

TjooBree, Emma är här. Jag och Nilla och Emma har varit på stan. Jag har INTE åkt några karuseller. Men jag har testat helium. Jag lät HEEELT pipigt. Aaa men ni får ha en bra dag och ni är BÄÄST ni som läser bloggen nu och läser detta inlägget. PUSSSSSSS



                                                                        

Av CheyenNea - 8 augusti 2012 09:55

Idag ska jag, pappa och Nilla till festival och åka karuseller. Och jag och pappa ska åka en som heter extreme fly. Sök på bilder på google och sen sök på exterme fly så får ni se den..

Ha en bra dag och kolla in bloggen nu. Jag kmr inte blogga nu på ett tag. Puss och kram ♥

Av CheyenNea - 2 augusti 2012 21:46

TjooBlää. Emma min och Nillas bff ska sova över. YEEEY ÄR SÅ JÄFLA SPÄÄÄÄÄÄÄÄND. Jo. Jag, Nilla och Emma ska till stan imon. Vi ska kolla på en massa kläd butiker och YEEY. Vi ska måla naglarna nu och jag ville bara skriva ett SNABBT inlägg så att.. JAAA. Här kommer jag blogga imon om vad jag har köpt ( om jag har köpt ngt )

Ska lägga mig nu så SovGött och dröm söta drömmar nu.. INTE FÖR SÖTA.

Hejdå :)

Om mig


Namn: Nea
Ålder: snart 12
Ort: Skåne
Mamma: Annica
Pappa: Niklas
Syster: Nilla
Bror: Albin
Pv: SINGEL

Fråga mig vad ni undrar :)

77 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bunny

Bobblehead Bunny
Waving Onion Kun
Waving Onion Kun

hj

Nami - One Piece

bajssss

Different Types Of Peace Symbol

Ovido - Quiz & Flashcards