neasnea

Alla inlägg under januari 2013

Av CheyenNea - 27 januari 2013 10:22

Imorgon i skolan ska vi åka skridskor!!
Längtar inte.
Jag kommer bara åka in i väggarna för att kunna stanna.
Men asså jag ska fixa frukost snart och jag ska kanske lägga mig i ett bad.
Men detta blir ett snabbt inlägg då ;)
Men ha en bra dag :)
HEJJÅ

Av CheyenNea - 27 januari 2013 10:22

Imorgon i skolan ska vi åka skridskor!!
Längtar inte.
Jag kommer bara åka in i väggarna för att kunna stanna.
Men asså jag ska fixa frukost snart och jag ska kanske lägga mig i ett bad.
Men detta blir ett snabbt inlägg då ;)
Men ha en bra dag :)
HEJJÅ

Av CheyenNea - 26 januari 2013 21:14

Ville bara säga godnatt och ni får sova gott.
Jag ska nog vakna tidigt imorgon och ska sätta mig vid datorn och spela minecraft :)
Men jag kommer lägga upp en bild på en kille som är JÄTTE snygg snart.
Men ha en bra kväll och sov gott :)
HEJJÅ

Ps killen heter Benjamin Lasnier och har över 158k följare på Instagram och han är jätte söt <3

Av CheyenNea - 26 januari 2013 16:34

Det var flera år sen som jag gjorde ett inlägg men ja. ?
Jag är ledsen att jag inte har kunnat uppdatera för jag har haft en annan blogg..
Tänker inte säga ip adressen.
Men detta inlägget gör jag för jag ville säga " GOTT NYTT ÅR "
Men jag ska lägga upp två bilder på några raketer jag tog på.
Men asså detta blir ett snabbt inlägg för jag ska hjälpa papi att laga tacos.
Men ha en bra dag :)
HEJJÅ

Om mig


Namn: Nea
Ålder: snart 12
Ort: Skåne
Mamma: Annica
Pappa: Niklas
Syster: Nilla
Bror: Albin
Pv: SINGEL

Fråga mig vad ni undrar :)

77 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bunny

Bobblehead Bunny
Waving Onion Kun
Waving Onion Kun

hj

Nami - One Piece

bajssss

Different Types Of Peace Symbol

Skapa flashcards